Az új Audi RS3 510 ordító lóerejével hódítja meg a sportautók szerelmeseinek szívét. Ez a modell nem csupán teljesítményével, hanem lenyűgöző dizájnjával és technológiai újításaival is kiemelkedik a mezőnyből. Az agresszív vonalvezetés és a dinamikus arán

A kiváló hangzású, öthengeres turbómotorban úgy tűnik, sikerült felfedezni némi plusz teljesítményt és nyomatékot.
Az Audi a közelmúltban dobta piacra a valaha készült legerősebb és leggyorsabb RS3-at, melynek 2,5 literes 5 hengeres motorja 1,5 helyett 1,6 baros turbónyomással üzemel.
Az ABT nem feledkezik meg azokról sem, akik a 400 lóerőről 407-re felhúzott, 500 Nm nyomatékkal rendelkező Audi RS3 performance edition teljesítményét is hiányosnak érzik. Számukra készült ez az új tuningverzió, amely ötajtós és szedán formában egyaránt elérhető, és garantáltan felülmúlja az elvárásokat.
A legújabb ABT RS3-R csúcsmodell lenyűgöző 510 lóerős teljesítménye mellett impozáns 600 Nm-es csúcsnyomatékkal büszkélkedhet, amely igazán kiemeli a jármű sportosságát és dinamizmusát.
A precíz tuning révén a jármű 0-100 km/h gyorsulása most már nem csupán 3,8 másodperc, hanem akár 3,3 másodpercre is csökkenthető, miközben a végsebesség akár a 300 km/h-t is megütheti.
Az RS3-R különleges aerodinamikai csomagja lenyűgöző megjelenést és teljesítményt kínál. A 30 milliméterrel lecsökkentett sportfutómű, a 20 colos egyedi felnik és a 95 milliméteres végződéssel ellátott sportkipufogó mind hozzájárulnak ahhoz, hogy az autó nemcsak a sebesség, hanem a stílus terén is kiemelkedő legyen. A személyre szabott utastér pedig minden utazást egyedivé és élvezetessé tesz.
Az ABT 125 példányban tervezett új modelljének tuningolásáért körülbelül 45 ezer eurót, vagyis 18,5 millió forintot kér. Ezzel szemben a 400 lóerős Audi RS3 hazai alapára 28 millió forint.