Meglepő, de a bank egyszerűen eltüntette az ügyfél pénzét!

Az ügyfél, aki megosztotta velünk tapasztalatait, kénytelen volt panaszbeadványt írni ahhoz, hogy hozzáférhessen a bankszámláján maradt pénzhez. Ez a történet rávilágít arra, milyen bonyolult és időigényes lehet néha a pénzügyi ügyintézés.
Munkahelyem kezdeményezésére nyitottam bankszámlát, majd néhány évvel később megszüntettem. Megszüntetés után számlaértesítőt kaptam, hogy a számlámon pénzmaradvány van. Több év eltelte után fel szerettem volna venni a maradvány pénzösszeget, de sajnos nem sikerült, mivel a maradvány a banki összesítőre került, amihez csak panaszbeadvánnyal juthattam hozzá. Panaszom a Pénzügyi Békéltető Testülethez került ahol a Szegedi Ügyvédi Iroda több oldalas vizsgálati eredménye tette lehetővé a pénzmaradvány kifizetését és így jutottam a mindössze hat forint tíz filléremhez.
Név és cím a szerkesztőségben