Ingyen ebéd a gyerkőcöknek, és a húsgolyók most féláron! Forradalmi újdonságok várnak ránk az IKEA világában!


Az IKEA globális szinten nagyszabású árcsökkentésekbe kezd, nemcsak bútorainál, hanem éttermi kínálatában is. A svéd lakberendezési vállalat ingyenes gyerekmenükkel, akár 50%-os ételárkedvezményekkel és új kínálattal próbálja erősíteni piaci jelenlétét.

Az IKEA egy innovatív globális megközelítést vezetett be, amely célja a vásárlóerő csökkenésének és az inflációs nyomás következményeinek kezelése.

A cég éttermeiben hétköznapokon akár 50%-os kedvezmény várja a vendégeket, emellett pedig a gyerekek számára ingyenes étkezést biztosítanak.

Tolga Öncü operatív igazgató szerint az a törekvés, hogy a vásárlók "hatékonyabban gazdálkodhassanak a pénzükkel", különösen fontos időszakban zajlik, mivel világszerte tapasztalható a fogyasztói bizalom csökkenése.

A vállalat tavaly 15%-kal csökkentette a nagykereskedelmi árakat, ez pedig 2,1 milliárd eurós költséget eredményezett, miközben a bevételek 9%-kal, a kiskereskedelmi eladások 5,3%-kal estek vissza. Az IKEA mégis folytatja a beruházást: az idei pénzügyi évben 58 új áruházat nyit világszerte - köztük a legelsőt Szöulban.

A vállalat megközelítése markánsan különbözik a többi nyugati brandtől, amelyek jellemzően áremelésekkel válaszolnak a növekvő importköltségekre. Bár az IKEA sem mentes az amerikai vámemelések következményeitől, törekszik arra, hogy ezeket ne terhelje a vásárlókra.

Kínában, ahol az IKEA jelenleg 39 áruházzal van jelen, különösen fontos az agresszív árpolitika, mivel a kereslet visszaesett, a gazdasági bizalom pedig több mint kétéves mélyponton van. A helyi cégek szintén árcsökkentésekkel próbálják megtartani vásárlóikat, így az IKEA-nak is lépnie kellett.

A svéd vállalat izgalmas új termékcsaládot indít, amely kifejezetten az ázsiai fogyasztók ízléséhez lett kialakítva. Az újdonságok között szerepel az elsőként piacra kerülő falafel, amely várhatóan körülbelül 8 millió új vásárló figyelmét kelti fel. Továbbá, a cég a "szürke gazdaság" koncepció jegyében, az idősödő kínai társadalom igényeit is figyelembe veszi, többgenerációs háztartások számára tervezett lakberendezési termékekkel bővítve portfólióját.

Related posts