Itt az Ikea legújabb bejelentése: új, innovatív összeszerelési lehetőségeket kínálnak a vásárlóknak!

Köszöntünk tavasz első sugaraiban! Érkezik az év egyik legfontosabb agrárszakmai rendezvénye, ahol Kecskemét ad otthont a szakma kiválóságainak. Találkozzunk, és együtt formáljuk a jövőt!
Mostantól az Ikea vásárlói a pénztárnál, a rendelés véglegesítésekor lehetőséget kapnak arra, hogy igénybe vegyék a bútorok professzionális összeszerelését egyes piacokon. Jelenleg Magyarország nem tartozik ezek közé az országok közé. A szolgáltatás a 2017-ben megvásárolt Taskrabbit platform révén érhető el, ahol független szakemberek dolgoznak, és a díjak előre meghatározott, átlátható keretek között mozognak.
Az Ikea legfrissebb eredményei rendkívül ígéretesek. Az új, zökkenőmentes foglalási rendszer bevezetésének köszönhetően a vásárlók 50%-kal nagyobb arányban igénylik az összeszerelési szolgáltatást. Ráadásul azok a vásárlások, amelyek tartalmazzák az összeszerelést, átlagosan 4,7-szer magasabb rendelési értéket mutatnak. Érdekes módon, a kiskereskedő legbonyolultabb bútordarabjainál a visszaküldések aránya közel 40%-kal csökkent.
A Taskrabbit és az Ikea további technológiai integrációkon dolgozik a vásárlói élmény javítása érdekében.
A Taskrabbit ezen kívül globális szinten más kiskereskedőkkel való együttműködés lehetőségeit is kutatja.
Az Ikea kiskereskedelmi üzleteit 12 különböző vállalatcsoport irányítja, mindez az Inter Ikea Systems B.V.-vel kötött franchise-megállapodások keretein belül valósul meg. Az egyik vezető szereplő az Ingka Group, amely 30 országban összesen 375 Ikea áruházat működtet.