Egy innovatív együttműködés vette kezdetét, amikor egy kozmetikai lánc és egy zöld logisztikai startup összefogtak, hogy közösen formálják a jövőt.

Az online kereskedelem egyre nagyobb nyomást gyakorol környezetünkre és városi életünkre. A mai felgyorsult világban az internetes vásárlás egy elkerülhetetlen és jogos igény a fogyasztók részéről, amit nem csupán eltüntetni nem lehet, hanem nem is lenne célszerű. Viszont van lehetőségünk arra, hogy átalakítsuk és fenntarthatóbbá tegyük ezt a folyamatot.
A Tourmix meglévő erőforrásokkal dolgozik, a kiszállítást a városban közlekedőkre, az úgynevezett mixerekre bízza, akik kerékpárral, gyalogosan, vagy akár tömegközlekedéssel viszik házhoz a csomagot, így lehet fenntartható és rugalmas a városi házhozszállítás. Ha egy mixer minden munkanap végén, átlagosan csupán 5-8 perc kitérővel kiszállít egy csomagot, azzal egy hónapban nagyjából 20-22 000 forintot kereshet. Bagdy Márk, a Tourmix társalapítója elmondta, hogy a kozmetikai lánccal létrejött együttműködéssel a vásárlók tudatos döntést hozhatnak a vásárlásban, a termék eredetétől egészen annak környezetbarát kézbesítéséig.
A kozmetikai lánc az állatkísérletmentes kozmetikumok gyártásáról ismert. Korábban jellemző volt az a szemlélet, miszerint az állatkísérletek megelőzése csak a vegán életmódot követő fogyasztók számára fontos, azonban ma már egyre inkább bekerült a köztudatba ennek a jelenségnek a környezetre gyakorolt hatása is. Egy állatkísérletekkel foglalkozó laboratórium energiaigénye tízszer nagyobb, mint egy ugyanolyan méretű irodáé - áll a közleményben. Az állatkísérletek emellett hatalmas mennyiségű veszélyes hulladékkal járnak, sőt, a levegőt és a vizeket is szennyezik. Banga Ildikó a The Body Shop Magyarország ügyvezetője elmondta, hogy küldetésként tekintenek a fenntarthatóságra, ami a logisztikai cég által képviselt közösségi értékekkel is egybecseng.