Magyarországon megérkezett a vadonatúj Opel Grandland, valamint a megújult Mokka, amelyek izgalmas lehetőségeket kínálnak a vásárlóknak.
Az Opel megkezdte legnagyobb szabadidő-autója, az elsőtől az utolsó csavarig teljesen új Grandland magyarországi forgalmazását.
Az elődjénél 20, a szintén vadonatúj Fronteránál pedig 27 centiméterrel hosszabb újdonság hazai alapára 12,5 millió forint, mely összeg ellenében egy 1,2 literes 3 hengeres turbós benzinmotorra épülő, hatfokozatú automata váltós 136 lóerős lágyhibrid példány vezethető haza.
A 1,6 literes, négyhengeres turbós benzines motorral és hétfokozatú automata váltóval felszerelt, akár 87 kilométeres elektromos hatótávolságra képes, 195 lóerős plug-in hibrid Grandland alapára 16 millió forint.
A zöld rendszámos, tisztán elektromos jármű alapmodellje 210 lóerővel rendelkezik, és egy 73 kWh-s akkumulátorral van felszerelve, amely lehetővé teszi a 523 kilométeres hatótávot. Ennek az alapváltozatnak az árát 18 millió forintban határozták meg. Ha valaki a még nagyobb teljesítményt és hosszabb hatótávot keres, választhatja a 82 kWh-s akkumulátorral ellátott, GS felszereltségű csúcsmodellt is, amely 582 kilométeres távolságot képes megtenni egyetlen töltéssel. Ennek az exkluzív változatnak az ára alaphangon 19,7 millió forint.
A Stellantis új STLA-Medium platformjára épülő 4,65 méteres SUV első példányai mostanság érkeznek meg a hazai kereskedésekbe.
Elindult a 2020-ban debütáló Mokka megújult verziójának hazai forgalmazása is.
A faceliftes német crossover 136 lóerős 1,2 literes benzinmotorral és hatfokozatú kézi váltóval 8,7 millió forinttól indul, a 130 lóerős nyolcfokozatú automata váltós verzió alapára 9,3 millió forint, a 6 fokozatú automata váltós 136 lovas lágyhibrid kivitel pedig 10 millió forinton nyit.
A 156 lóerős teljesítménnyel és 54 kWh-s akkumulátorral rendelkező Mokka Electric, amely akár 403 kilométeres hatótávot kínál, Magyarországon 15 millió forintos alapáron debütál.
A legfrissebb változat elsősorban a modernizált lámpáiról, illetve szerényebb légellenállást biztosító és immár ködlámpa nélküli lökhárítóiról ismerszik meg, no és persze a modernizált Opel Blitz logó mellett sem mehetünk el szó nélkül.
A kormányzat frissítése mellett a műszerfalon és a középkonzolon lévő gombok száma is csökkent, így letisztultabb lett a design. Az alapfelszereltség részét képező két 10 colos kijelzőn pedig egy modern szoftver működik, amely új funkciókkal gazdagítja az élményt.
A modern okostelefon-stílusú widgetek és a kifinomult hangvezérlés mellett kiemelkedő a ChatGPT integrációja, valamint az opcionálisan elérhető, 180 fokos látószögű HD tolatókamera. Ezek a funkciók valóban növelik a felhasználói élményt.