Az MVM nemcsak Magyarósi Csabát, Ördög Nórát és Rákóczi Ferencet bízott meg, hanem Balásy Gyula vállalkozása kiemelkedő haszonnal zárta a cég influenszerkampányát.


Az MVM Zrt. több millió forintot fizetett magyar influenszereknek az elmúlt két évben. A tartalmakat a NER-médiamágnás Balásy Gyula cége gyártotta. A szerződések részleteit azonban nemzetbiztonsági érdekre hivatkozva titkolja az MVM - írta meg a 24.hu.

Az energiaszolgáltató 2023 és 2024 során olyan neves személyiségekkel kötött megállapodásokat, mint Abosi Barna, Magyarósi Csaba, Ördög Nóra, Osbáth Norbert (Pamkutya), Szirmai Gergely, Wossala Rozina és Rákóczi Ferenc. A szerződések összesen 30 millió forint értékben valósultak meg.

Az együttműködések közül az MVM Future Talks videói külön figyelmet érdemelnek. Több influenszer ugyanis távoli országokba utazott, hogy tartalmakat gyártson az MVM-nek. Wossala Rozina Szingapúrba, Abosi Barna az Egyesült Államokba, Magyarósi Csaba pedig az Egyesült Arab Emírségekbe, Dubajba, Ausztriába, a Maldív-szigetekre és Izlandra repült.

Ezeket az izgalmas egzotikus utazásokat a Lounge Event Kft., Balásy Gyula vállalkozása tette lehetővé. A cég, amely a kormány kommunikációs stratégiáját is segíti, két év leforgása alatt összesen 166 millió forintot kapott az MVM-től a projektért.

Az MVM azt állította, hogy az egzotikus utak pontos költségeiről nem tud. A 24.hu által indított perben viszont megindokolta, hogy miért nem adja ki az adatokat, amikkel állítása szerint nem is rendelkezik. A cég többek között nemzetbiztonsági érdekekre és üzleti titokra hivatkozva tagadta meg az adatszolgáltatást.

Related posts